dissabte, 18 d’abril del 2009

Web de Talarn



S'ens anuncia la nova web www.talarn.cat

Aquesta iniciativa a estat possible gracies als ajuts per entra a la xarxa de Serveis comuns d'Administració electrònica, e-TRAM.
Que es l'e-TRAM ?
Es el nou mòdul de gestió municipal de sol·licituds i tràmits per Internet integrat a la plataforma del Consorci AOC. L'accés a l'e-TRAM es fa des del web de l'ajuntament.
L'e-TRAM fa possible que els ciutadans a qualsevol lloc i en qualsevol moment puguin:

* Accedir a la informació necessària sobre tràmits locals
* Iniciar i formalitzar qualsevol sol·licitud
* Consultar l'estat i el contingut del seus tràmits


Fa molt de temps que s'esta treballant en aquesta web que per fi veu la llum. Encara tenim apartats que estan en construcció, tots ells molt importants per la participació ciutadana esperem que els tinguem aviat operatius. Per que t@ts els veïns i veïnes es puguem assabentar del que es cou a l'ajuntament es imprescindible que les juntes de govern i actes de plens estiguin ven aviat penjades.

Ens demanen participació i suggeriments per millorar la web, nosaltres tenim que respondre amb una actitud constructiva, però exigint que tota la informació creada per l'Ajuntament estigui a l'abast de tothom.
Desitgem una web dinàmica i participativa, amb informació del nostre municipi i com diu la nota "aconseguir una eina actualitzada i útil"




Nota informativa sobre les competències de transit en vies urbanes, direccions, prohibicions aparcament etc.. ( Es molt curiosa la prohibició de la plaça Dr. Vidal Sivilla )
També ens informen de la regulació i preus dels guals

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola a tots, si encara hi queda algú, aqui la Mamba!!!!!
Despres del paron que em tingut i aprofitant que ja he acabat d'hivernar.....torno a sortir!!!!!!
Que tal esteu per talarn? fa dies que no veig res de nou penjat en el blog i sincerament he pensat que tot s'havia acabat!!!!! La constancia es una virtut i em sap greu que una feina de tants dies( contrucció del blog) s'hagi d'acabar d'aquesta manera.
M'agradaria que la gent d'I.M.T. ens tornes a explicar com ha prosperat el poble desde l'última vegada.....
La font de caps arreglada( ja tenen lloc on jugar els nens del poble), l'empressa de llum finalment constituida, i tot un seguit d'etcèteres...
I el nostre "particular alcalde" continuant fent de les seves( això si que es un classic i no el seat 600). Em vaig enterar que ara vol il-luminar el camí dels horts, es això veritat????
Bueno a veure si algú m'ho contesta perque realment no hi ha desperdici......
Perdoneume l'absència d'aquests mesos però així s'han ficat les coses al seu lloc. Records a tots( a tu també niñera magica) i una molt especial abraçada serpentina per a M*, tant forta que em faig mal i tot!!!!!!!
La Mamba.

Anònim ha dit...

Mamba!!! ;)
quan de temps!!! M'alegro que haguis deixat de hivernar, t'he trobat a faltar!! Estic d'acord amb tu.. es una llástima que no hi haguin novetats pel blog... sembla que el temps s'hagui aturat.... ¿ no ha passat res interesant pel poble?? Com están les coses per aquí amunt??
Segur que hi ha un munt de coses a parlar... Vaig mirar la web del ajuntament.. que es nova.. pero li falta algo..no sé , la raça humana está perdent la capacitat de imaginar, crear i transmetre les coses...tot sembla un copia i pegar... quina llastima, jo desde aquí faig arribar coratge als creadors del blog perque es torni a posar en marxa, per algún motiu s'habrá deixat de fer..per aixó que envio moltes ganes de saber de tots i del poble que no conec sino pel blog..i un sonriure molt gran a tu Mamba ple d'alegria, m'has fet pensar molt en lo de la constancia... despertem el blog!?!?!
Fins aviat!! M*